Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2007 12:19 - Bulgaria ...
Автор: angelinoff Категория: Други   
Прочетен: 5434 Коментари: 30 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Току що прочетох поредната новина за брутален и нагъл обир на чужденци в БГ .
И се замислям... може ли да сме такива простаци?! Аз живея в Чехия и тук хората са в пъти по-дружелюбни и гостоприемни от нас ... Никога не съм видял побоища по клубове и барове , никой не се е заяждал с мен. В наща мила родина обаче явно просто манталитета на хората е такъв!
    Пътувайки насам с автобус за първи път бях свидетел на поредната простотия . Шофьорите бяха двама , защото пътя е двайсе и няколко часа. Имаше доста туристи от Чехия и Словакия , които се прибираха от "почивка" на българското черноморие. През цялото време бичеше някаква чалга ... шоферчетата и "стюардесата" хилейки се и пушейки цигари (което е забранено за пътниците) едва ли не не усещаха пътя ....
Единствената работа на стюардесата , свързана с пъниците беше да събере паспортите на всички за преминаването на границите.
    Започна се сагата още на сръбската граница. Стояхме там 3 часа и половина. За да може двамата дебила и шаврантията тип "чалга гюдерия" да натъпчат хубаво автобуса с цигари от фриишопа. След което трипът продължи на равни интервали от по 4 часа в които единия дебил кара , а другия се напива с някакъв алкохол и заспива в спалното отделение на автобуса ... чалгата не спира да бичи ... едно момче , чех мисля , любезно пита : "Просим вас, сломите радио" , (означава моля ви да намалите радиото)  , а дебила, който в момента кара : "А!? Ше намалявам аз ?! Кой не му изнася да слиза и пеш!!!". Момчето не каза нищо ...

  Мога да направя бърза съпоставка с междуградските рейсове на чехите. С LCD дисплеи на всеки 3 седалки , стюардеса минаваща на всеки 10 минути да пита дали имаме нужда от нещо , работещ климатик и десет години по-млад автобус . Всичкото това за Аналогична цена!!!

Незнам кога ще се променим ние Българите... но засега картинката горе показва в какъв стадий сме!

;) Чао!



Тагове:   Bulgaria,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. meto76 - мм
31.07.2007 13:49
Няма оправия в тая държава; по- добре си седи в Чехия или където й да си на Запад, че тук всички издивяват и изпростяват тотално;
цитирай
2. prototype - Абсолютно си прав, angelinoff!!!
31.07.2007 13:51
Аз живея в Швеция, и всеки път като се замисля ме боли за България и народът ни. Но най ме боли от собственото ми безсилие, да променя нещата! Дори собствените ми т.нар. приятели, вече ми се подиграват когато се опитам да събирам боклукът разделно, или пък поздравявам като влизам в магазин, когато съм в България... Толкова жалко!
цитирай
3. thomas - chalga rulz :-)
31.07.2007 13:56
Уви, съвсем вярно е всичко това. Не знам колко бой по канчетата трябва да се приложи, за да разбере, че европеец е състояние на духа, а не нещо, което ти е написано на паспорта.
цитирай
4. viovioi - Аз пък живея в Тамбукту...
31.07.2007 14:01
Сега кой в Лом, кой в Каспичан ще се изкара, че е на майната си.Какво става?По точно какво ви става?Те в Чехия не крадат.Аз лично веднъж в живота нещо съм мамена съществено и това се случи в Унгария.А сега де? Ама те са хуни и вече са се оправили....Стига с това!Престанете! Най големите измамници,крадци и спекуланти са в т.н. цивилизован свят.
цитирай
5. prototype - Хехехе, viovioi!
31.07.2007 14:13
Никой не казва, че в другите държави няма проблеми и неща за дооправяне. Никой! Но прав е като казва thomas, че Европеец е състояние на духа, а не нещо, което е написано в паспорта! Ти, от друга страна, с това си отношение, си достойна за Алекова героиня! Остави ни да си живеем където си поискаме, не ти ще ни държиш сметка. И не ти ще ни държиш сметка, когато ни е мило за собствената ни страна, и ни се иска да сме по-добри, по-внимателни, по-състрадателни, и да уважаваме като цяло другите! Защо ли си губя времето да те ограмотявам....
цитирай
6. margoto - Не съм съгласна...
31.07.2007 14:16
Не може да се слага цял народ под общ знаменател. Това е малко обидно, не мислите ли? А простотията я има навсякъде. Не мога да коментирам как е в другите страни, но виждам какво вършат по нашето черноморие "цивилизовани" европейци.
цитирай
7. viovioi - маргото е права...
31.07.2007 14:24
Сега се сещам да добавя, че сте се измъкнали по пантофки и сега ни сочите с пръст така ли?И се срамувате от род и Родина?И обиждате цял народ?Стойте си там където сте си , чистете им къщите,работете им във фермите лижете им задниците.Егати хората ,егати чудото....
цитирай
8. angelinoff - Не мисля така
31.07.2007 14:30
Не чистя нито една къща освен моята.
Работя в една от най-големите компании на света.
ИТ специалист съм и парите които изкарвам с удоволствие харча в България.
цитирай
9. thomas - Болгар, болгар!
31.07.2007 14:34
Тука си е най-хубаво, имаме най-красивата природа (само че бетонирана), най-едрогърдите мацки (но задавени от чалга), най-гостоприемния народ (но докато те гостоприема, се чуди как да те прецака) и най-дружелюбния обслужващ персонал (ако го оставиш да те краде на воля). А, и не слугуваме на никого, че даже и на себе си! :-)
цитирай
10. prototype - Хехехе, viovioi!
31.07.2007 14:46
Толкова жлъч и разочарование от собствения си живот не съм срещал у друг, както у теб! Освен това, каквото angelinoff е написал, в постинг 9, важи и за мен 100%. Ще те оставя да тънеш в собственото си самосъжаление и заблуда! Ех, че ме развесели с този коментар! Браво! Хубаво е да знам, че хора като теб поддържат поговорката "Човешката злоба и завист нямат почивен ден" истина! Дерзай!
P.S. Пиши, моля те, поне малко по-грамотно!
цитирай
11. thomas - @psuhachenski
31.07.2007 14:52
Друг откъс от "новината", която си пуснал...

"Тайланд е най-опасната за туристите страна. Това показват резултатите от изследване, проведено от британската застрахователна компания Norwich Union Travel Insurance на базата на 60 000 застрахователни искове през 2006 г. След това в статистиката са страните от Карибския басейн и Южна Африка.

Застрахователните агенти твърдят, че именно в Тайланд туристите най-често страдат от хранително натравяне, попадат в аварии или стават жертва на кражба. Движението в тази държава е от лявата страна, което също крие големи опасности за част от чужденците. Практически липсват всякакви правила за движение по улиците, а мотористите, които наброяват повече от 12 милиона, създават пълен хаос, съобщават от застрахователната компания, цитирана от ВВС."

По-голяма глупост не може да се напише. Тайланд е мястото, в което се чувстваш наистина в безопасност и където надали може да ти се случи което и е да е от изброените по-горе неща. За разлика примерно от Египет или дори България.

В Прага можеш да се разхождаш посред нощ или през деня и също се чувстваш много по-безопасно, отколкото в Рим, да не говорим за София.

Абе жабешка им работа!
цитирай
12. mopse - :)))
31.07.2007 14:58
Въобще не е правило това, че щом работиш в чужбина, не работиш нещо по-хубаво от това да миеш чинии и да переш нечии чаршафи! Пълни глупости! Че и предател стана човека, видиш ли, тъй като изказва мнение, което споделят голяма част от хората, дори и от тези, които не са "дезертирали" в чужбина!

По темата: също съм съгласна, че всичко е въпрос на манталитет, и когато виждаме грозни картинки по родните земи, много по-често от колкото ще ги видим по "ужасните експлоататорски европейски" такива, то няма начин да не си направим молко по-обобщен и генерализиран извод, нали?

Днес, на отиване към работа, бях свидетел на една такава мила гледка, която винаги буди в мен бясна злоба! Пред мен шофираше някакъв тип, с голф (единчка ли беше, нуличка ли беше, не знам) и така както небрежно си шофираше така и изхвърли от прозореца на колата си найлон, с размерите на Южна Америка! Аз веднака натиснах клаксона, подадох му сигнал с дългите, но пича хич не ме отрази! ВЕДНАГА след това, този пример за децата, които возеше с него, изхвъли още един боклук, тук вече натиснах газта, приближих се и общо взето седнах на клаксона за около стотина метра - познайте, измъкна се на светофара... повярвайте ми, ако бяхме спрели един до друг, щях да го навра на кучето в г**а!

Айде със здраве и докато подобни кретени виреят по нашите земи, поне в количеството в което са в момента, ще обобщаваме и ние и другите!
цитирай
13. thomas - Браво, mopse! ;-)
31.07.2007 15:01
И аз така ги правя - даже и за един фас понякога. Виждал съм как впечатляваща блондинка, радост за Син сити, си изхвърля пепелника през прозореца на ужасно скъпия си Мерцедес.
цитирай
14. koker - =(
31.07.2007 15:27
Добре де, боли ви за "нас тук". За България ви боли! Ама то е лесно да ви боли в Чехия, Швейцария, Гренландия и Мозамбик! Що не се върнете? Така няма да ви се налага да пътувате в автобуси с ЛСД дисплей и едрогърда и услужлива стюардеса! Писна ми от обобщения "Българите сме такива", "Такъв ни е манталитета" и култовото "Държавата ни е виновна"! Стегнете се малко! =)
цитирай
15. angelinoff - Трудно...
31.07.2007 15:33
Връща ми се , защото обичам България. Но в положението в което е в момента единствено по отпуските съм там =( . Между другото от утре ми започва лятната и ще съм там ! Не съм се прибирал 8 месеца.
цитирай
16. prototype - @ koker - От две злини - по-малката!
31.07.2007 15:39
И в чужбина не е всичко рози и шампанско! Аз се връщам в България поне по веднъж, на всеки 3 месеца, например за всички по-големи празници - лични или официални. Защо? Ами за да бъда със семейството си и приятелите си. А живея и работя в Европа, защото с една месечна заплата осигурявам нормалните старини на родителите си за 6 месеца в България... Изводите оставям на теб!
цитирай
17. thomas - @koker
31.07.2007 15:42
Някой тук да е казал, че държавата е виновна?! Напротив - и държавата не може да оправи простотията, която се излъчва от масата хора, наричани народ.

И какво искаш да кажеш с това "защо не се върнете"? Търсиш солидарност в гадостите ли? Не искаш да ги преживяваш сам? Или на теб гадостите ти харесват и търсиш кой още да убедиш, че са прекрасно нещо?! :-)
цитирай
18. prototype - @ thomas :-)
31.07.2007 15:46
Thomas, без грешка си! Заклет почитател съм ти от днес!
цитирай
19. koker - @thomas
31.07.2007 15:50
1. Ако ми беше ТОЛКОВА гадно в България, повярвай ми, щях да съм я напусналА.
2. "Защо не се върнете?" е казано с ирония, ама ти уби ефекта. Не искам от вас да се връщате, а да спрете да анализирате действителността в България, сякаш сте я надживели или сякаш сте по-мъдри от останалите, които тънат в неведение затворени на 111 000 кв. км.
3. Простотия излъчват и много други групи от хора...Не смятам за нужно да се слага всичко под общ знаменател, но това всъщност си е въпрос на възприятие...
=)
цитирай
20. viki02 - Обожавам чехите,
31.07.2007 15:51
сякаш са от друга планета. Дано се запазят. Ами то малко такива останаха.
цитирай
21. thomas - @koker
31.07.2007 15:56
Аз съм си тук :-) Не че си длъжНА да го знаеш (и се наречи кокерка, за да не те бъркат и други :-)). Но излизам достатъчно често, за да мога да гледам на страната си и леко отстрани. Да, тук е моето място засега, но от самодоволно грухтене колко си го харесвам то по-добро няма да стане.
цитирай
22. koker - @ thomas
31.07.2007 15:59
Така е. Няма да стане по-добро...ОСОБЕНО ако се грухти самодоволно в него.
П.П. Моля, да спрем с мъжкия род....=)
цитирай
23. viovioi - Джингиби защо си си зарезал блога?
31.07.2007 16:25
Лелей утрепа рибата с това днеска.Браво!!И аз ти ставам фенка.Нищо че от време на време сритваме капите, но това си е в реда на нещата.Нали?
цитирай
24. woozy - Я глей ти...
31.07.2007 16:35
..какъв хубав "дебат" сте заформили тук! Обичам ги тез теми от рода "Кой по-по-най-Бъгларин". Щото в крайна сметка се оказва, че целокупният Български народ е сбирштина от недоразбрани, неоправдани, недоистрадали, недоносени, недохранени, недодялани, недоебани, недообичани, недоволни селяндури. Аз не правя изключение, за съжаление с тез хора съм събран по рождение и все нещо съм прихванал. Хубавото е, че малцина се опитват да променят стус-куото, било то извън или вътре във тез 111 000 км2. И така, като теглим чератата, какво се получава.....милион гърла грачат, докато шепа хора им режат бавно гърлата! Лошото е че революционерите ни отдавна измряха...уви напразно. Ние сега с носталгия се сещаме за тях, тупаме се по гърдите, че сме техни наследници, но ни е шубе дори да пръднем, щото може някой да ни чуе пък после тоз някой да каже на друг някой, който от своя страна....да живее комунизма, поне там открито са ни казвали, че за нищо не ставаме, сега само ни лъжат :).... Е има и изключения но те се давят в морето от гласове!
цитирай
25. tessy - аз съм на мнение,
31.07.2007 18:45
че това не се случва само в Бг, престъпност има навсякъде, аз съм в Италия и мога да кажа, че и тук престъпността е доста голяма, и не са виновни за това само имигрантите. Културата на човек се изгражда от самия него, не от държавата, в която е роден и живее.
Авторът, айде стига с тези обобщения. Аз съм в чужбина, но никога не съм твърдяла, че в България е кофти. Кофти е мястото, което не ти харесва. А на мен България ми харесва.
цитирай
26. anamolly - само да кажа
31.07.2007 20:04
че на една позната, фризьорка в Слънчев бряг, чужденци са й откраднали ножиците от салона. Не казвам, че всички българи сме стока, но и чужденците не са чак толкова прекрасни (поне не и тези които идват тук)
цитирай
27. woozy - И тия като ония....
01.08.2007 01:56
...боклука си е боклук, дали ще е у розови гащи или по без гащи ;) Уфф требе да се лега...поздрви!
цитирай
28. nakom - Angelinoff поздравления за постинга-много е добър
01.08.2007 08:00
и много реален.Както винаги прасетата които искат техния свинарник да е най-кален, ще квичат с болната тема - родолюбие.Според тях да си родолюбец значи да не мрънкаш като си в лайна до шия.ТОва е някаква висша форма на родолюбие - да живееш като скот и да не го признаваш - само да се моташ нагоре надолу и да ревеш патриотични песни.И няма начин в чужбина да е по-добре от нас.Ние имаме най-хубавите планини, най-хубавите жени, най-доброто кисело мляко.ТОчка.
цитирай
29. анонимен - Много, много интересно!
01.08.2007 10:40
Прочетох статията и всички мнения "на един дъх".
цитирай
30. neanonimen - **
01.08.2007 12:52
Angelinoff,ти си прав.Когато чехите през 1968г.се вдигат да защитят достойнството си,в България на почит е поговорката"Покорна глава-сабя не я реже"И комай още е на почит.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angelinoff
Категория: Други
Прочетен: 30506
Постинги: 5
Коментари: 33
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930